Treningsavgifter og forsikringer

Treningsavgift

Skiavdelingen har per idag ikke treningsavgift, men det forutsettes at barna er medlem av Sjetne IL og at medlemskontigent er betalt.

I løpet av vintersesongen har vi flere arrangementer som krever en del dugnadsarbeid. Det er foreldrene til de som er med på trening som får hovedarbeidet på disse dugnadene.

• Arrangere poengrenn
  • Bemanne parkeringsvaktene som vi har i Bymarka annenhver helg i løpet av vinteren.

Disse dugnadene er avgjørende for å kunne ha den aktiviteten som skiavdelingen har.

Forsikringer

For å delta på skirenn er det obligatorisk å tegne skiforsikring fra det året barnet deltar i 13 års klassen.
Dette gjøres gjennom forsikringen som norges skiforbund tilbyd (det er flere forskjellige alternativer ihht hvilken dekning en ønsker).