Støttespillere

En støttespiller er en bedrift eller forening som ønsker å støtte Sjetne Innebandy med et gitt beløp, eller en vare, og synliggjøre det.

Støttespillere er lokale foreninger og bedrifter som bidrar til at Sjetne Innebandy kan fremme entusiasme og engasjement for et godt og enestående innebandytilbud i vårt lokalsamfunn.

Dette hjelper oss med arbeidet med å:

• Utvikle barn og ungdoms grunnleggende ferdigheter i innebandy.
  • Rekruttere spillere ved å ha fokus på lek, personlig mestring og økt selvtillit.
  • Gi et godt tilbud til alle barn og unge i Sjetnemarka, Kroppanmarka og omegn.
  • Bidra til et bredere idrettstilbud i idrettslaget.
  • Skape et godt miljø gjennom trening, cuper, kamper og sosialt samvær.
  • Til enhver tid ha nok og riktig utstyr til trening og kamp

Mange bedrifter og foreninger ser at det å bidra som støttespiller, er en viktig del av det lokale samfunnsansvaret, og vi er meget takknemlig for all den støtte vi kan få.

De ulike fordelene foreninger eller bedriftene får ved å være støttespiller hos Sjetne Innebandy kan være:

• Profilering på vår hjemmeside og sosiale medier
  • Profilering ved ulike arrangementer
  • Profilering på våre innebandyvant
  • Profilering på spillertrøyer

Bli med på laget vårt og skap oppmerksomhet rundt innebandy i vårt lokalsamfunn

Ønsker deres bedrift eller forening å være støttespiller, ta kontakt med støttespilleransvarlig Kristine på telefon 90 73 00 01 eller send en e-post til xtine71nord@gmail.com