Åpningstider:

Fredag: 06.00 – 21.00

Lørdag: 09.00-20.00

Søndag 09.00-22.00

Sjetne Treningssenter er et senter som ikke må sammenlignes med de store kommersielle aktørenes treningssenter. Selv om vi har et lite treningssenter har vi lagt vekt på kvalitetsapparater. Vårt treningssenter er velegnet for styrke og kondisjonstrening.

Treningsavgift:
Registrert medlem av Sjetne IL: kr. 100,- pr.mnd, i tillegg kommer et engangsbeløp på 100,- for kodebrikke. Kodebrikken betales i kiosken i hallen.

Innmelding foregår ved at du sender en e-post til dagligleder@sjetneil.no.

Man betaler for seks måneder av gangen, betaling kommer på faktura.

Er du ikke medlem må du registrere deg som medlem og betale medlemsavgift først, det gjøres på hjemmesiden sjetneil.no. Trykk på bli medlem og følg instruksjoner.

Når man er meldt inn som medlem i styrkerommet er det bare å komme innom hallen for å hente kodebrikke mellom 0800-1600 på hverdager, har du ikke mulighet til å komme innom på dagtid så sender du en mail til dagligleder@sjetneil.no og brikken legges til tilsynsvakt.

Aldersgrense for trening er 14 år, følgende gjelder da:

De mellom 14-16 år må signere avtale og trene med person fylt 18 år, de må også gjennomføre veiledning og oppfølgingstime med en av våre instruktører.

De mellom 16-18 år må gjennomføre veiledningstime med en av våre instuktører.

Avtale og betaling skjer direkte med instruktører.

Alle medlemsskap er personlig, utlån av brikke til venner eller familie vil medføre heving av treningsavtalen.
Av sikkerhetsmessige hensyn vil alle passeringer med nøkkelkort bli registrert.

Instruks for bruk av rommet finnes også som oppslag og skal følges av  alle.